Levering & Refundering
Levering
Leveringstiden på vores produkter er som udgangspunkt 5-8 dage fra bestillingstidspunktet.
Vi leverer alle vores bestillinger selv, på den måde sørger vi for at alt er i skønneste orden. Vi får også mulighed for at lave en personlig levering og møde vores kunder.
Efter en kunde bestiller på webshoppen, kontakter vi kunden og aftaler et leveringstidspunkt.
Hvis en ordre ikke er leveret inden for 30 dage eller inden en vigtig begivenhed f.eks. en fødselsdag eller juleaften, har kunden retten til for at annullere ordren og få refunderet købet.
Vi leverer vores ramper til alle adresser i Danmark, som er tilgængelig med bil uden brug af en færge. Hvis du ønsker levering til en adresse hvor brug af en færge er nødvendigt, kan dette aftales nærmere mellem køber og Roll In Ramps. Det samme er gældende hvis du ønsker levering til en adresse uden for Danmark.
Fortrydelsesret
Ved handel med Roll In Ramps har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret på dine køb. Fortrydelsesrettens periode træder i kraft fra leveringstidspunktet og 14 dage frem.
Kunden skal informere Roll In Ramps om fortrydelse af aftalen inden perioden slutter. Dette kan ske via mail eller ved telefonopkald (kontakt oplysninger er i bunden af siden). Kunden har ansvaret for tilbageleveringen af varen/varene. De har muligheden for at selv levere varen til Roll In Ramps lager, bruge et tredjeparts leveringsfirma eller bede Roll In Ramps afhente varen for den standard leveringsprisen der benyttes på websitet.
Når vi (Roll In Ramps) er kommet i besiddelse af varen/varene, vil vi hurtigst muligt tilbagebetale beløbet til det betalingskortet, bestillingen er lavet med. Der vil højst gå op til 30 dage før beløbet er på kundens konto.
En betingelse for udøvelse af fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand, som den blev leveret.
Dette udelukker dog ikke at, kunden har afprøvet varen. Kunden har derfor ret til at tilbagelevere produktet med små brugstegn. Da vi ikke ser det er muligt, at vurdere en rampe uden afprøve den.
Kunden har dog ikke sin fortrydelsesret, hvis kunden har benyttet produktet på en uhensigtsmæssig måde. Hvilket forstås som:
- Benytte produktet med andre rulle køretøjer end: løbehjul, skateboard, bmx og rulleskøjter.
- Benytte produkterne på ikke jævnt eller glat underlag.
- Benytte produktet anderledes end man vil benytte en lignende rampe.
Reklamationsret
Hvis kunden modtager en vare der har en medfødt defekt f.eks. en bygnings eller materialefejl, så har kunden reklamationsret. Kunden har 2 års reklamationsret ved køb af varer hos Roll In Ramps.
Reklamationsretten gælder for mangler, som produktet har ved leveringstidspunktet. Det gælder ikke fejl der opstår gennem brug og uhensigtsmæssig brug.
Ved udførsel af reklamationsret på en vare med medfødte defekter, har kunden følgende muligheder:
- At returnere varen og få sine penge tilbage
- At modtage en ny vare af samme slags uden mangler.
- At modtage reparation af nuværende vare.
- At få tilbagebetalt et beløb i forhold til værdiforringelse og beholde nuværende vare.
I alle tilfælde skal kunden ikke betale for levering eller afhentning, det er Roll In Ramps ansvar. Kunden skal inden for kort tid af opdagelse af en vares mangler, informere Roll In Ramps omkring defekten for udøve reklamationsretten.
Kontakt information
Emil Vesterby Hansen
Mobil: +45 45 15 58
E-mail: evh@rollinramps.com
Roll In Ramps aps
CVR: 41833432
Industrivej 53, 6760 Ribe